Náš internetový obchod funguje štandardne a bez obmedzenia. Pri doručení na výdajné miesto odporúčame overiť, že nie je uzavreté. Môžete tiež zvoliť spoľahlivé doručenie kuriérom priamo na Vašu adresu.
Možnosť vrátenia tovaru a záruka

V našom internetovom obchode máte možnosť vrátiť akýkoľvek zakúpený tovar v lehote 15 dní. Na všetky nami predávaný tovar sa tiež vzťahuje dvojročná záručná lehota.

Čo to presne znamená?
Všetok u nás zakúpený tovar môžete doma v pokoji rozbaliť, bežným spôsobom používať a po dobu 15 dní vyskúšať. Ak Vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete ho pred uplynutím 15 dní od jeho doručenia kedykoľvek vrátiť. Na našej strane dôjde ku stornovania Vašej objednávky a vrátime Vám kúpnu cenu tovaru v plnej výške, a to vrátane ceny dopravy a platby. Ak sa prejavia na tovare počas jeho dvojročnej záručnej lehoty chyby, v čo najkratšom termíne Vám dodáme náhradný výrobok či zabezpečíme opravu pôvodného.

Čo musím urobiť, ak chcem tovar vrátiť?
Vrátenie tovaru či reklamáciu najľahšie vybavíte pomocou služby Tercio Asistent, kde je možné zadať všetky potrebné údaje a voliť medzi vrátením tovaru na niektorom z vybraných výdajných miest či jeho zaslaním na našu doručovaciu adresu.

Treba ešte na niečo dávať pozor?
Prosíme Vás, aby ste počas 15 dňovej lehoty tovar chránili pred poškodením tak, aby pri jeho prípadnom vrátení nebol poškodený či znehodnotený viac, než odpovedá bežnému opotrebeniu pri jeho užívaní. Pri vrátení je potrebné dbať na to, aby bol tovar odoslaný späť vrátane všetkých dielov a súčastí, ktoré boli súčasťou pôvodného balenia. Tovar je tiež treba vrátiť v pôvodnom obale.

Potrebujete podrobnejšie informácie?
V prípade akýchkoľvek otázok sa na nás s dôverou obráťte, radi Vám poskytneme všetky ďalšie informácie.